Pogosta vprašanja


Kje je moj paket?

Svojemu paketu lahko sledite na: https://sledenje.posta.si/ in vpišete svojo številko sledenja (primer: CH497563060SI), ki jo prejmete na elektronsko sporočilo, ko pričnemo s pripravo paketa za vas.

Lahko preusmerim paket?

Seveda. Če želite preusmeriti svoj paket, počakajte na sporočilo s strani dostavne službe Pošta Slovenije o dostavi, kjer so tudi navodila za preusmeritev paketa.

Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?

Brez skrbi – paket vas bo ob neuspešni dostavi čakal na vaši pošti 14 dni in ga lahko prevzamete tam. V kolikor paketa v roku 14 dni ne prevzamete, se bo vrnil nazaj k nam.

Kako zamenjam za večjo/manjšo številko?

Izdelek lahko zamenjate na dva načina:

  1. Izpolnite spletni obrazec za zamenjavo izdelka ter ga priložite paketu, ki ga vračate (ne pozabite napisati za katero št. menjate). Ta postopek je daljši, saj moramo počakati, da prejmemo izdelek nazaj, ga pregledamo in vam nato odpošljemo novega. Povezava do obrazca: >>Povezava<<
  2. Hitrejši način pa je, da nam neželen izdelek vrnete in obenem naročite novega. Če želite izdelek vrniti, vas prosim, da izpolnite obrazec za vračilo kupnine in sledite navodilom: : >>Povezava<< Obrazec prosim priložite paketu, ki ga boste vrnili, mi pa vam nato, takoj ko paket prispe k nam in ga pregledamo, v najkrajšem možnem času vrnemo kupnino na vaš TRR, najkasneje v 14-ih dnevih od prejetega paketa nazaj k nam. Izdelek mora biti zapakiran v original embalaži.

Kako vrnem izdelek?

Če želite izdelek vrniti, vas prosimo, da izpolnite obrazec za vračilo kupnine in sledite navodilom: >>Povezava<< Obrazec prosim priložite paketu, ki ga boste vrnili, mi pa vam nato takoj, ko paket prispe k nam in ga pregledamo, v najkrajšem možnem času vrnemo kupnino na vaš TRR ali na plačilno sredstvo s katero je bilo naročilo opravljeno, najkasneje v 14-ih dnevih od prejetega paketa nazaj k nam. Izdelek mora biti zapakiran v original embalaži in neuporabljen. Denarja preko poštnih nakaznic ne vračamo. V obrazec je potrebno napisati TOČNE podatke, take kot so bili oddani ob naročilu, saj vam sistem drugače ne bo sprejel obrazca.

Kdo plača poštnino vračila paketa?

Strošek plačila poštnine poslanega paketa nazaj k nam je na strani pošiljatelja. Paketov z odkupnino ne sprejemamo in so avtomatično vrnjeni nazaj k pošiljatelju.

Kaj storiti, če izdelek ne deluje ali je poškodovan?

Iskreno nam je žal, če ste prejeli poškodovan oziroma nedelujoč izdelek. Seveda vam izdelek reklamiramo, v kolikor to dokažete s fotografijo ali videoposnetkom. Prosimo izpolnite spletni obrazec za zamenjavo izdelka >>Povezava<< ali nam pišite na [email protected] in priložite sliko/video poškodovanega izdelka in izberite možnost, da je izdelek poškodovan, nedelujočega (ali poškodovanega) izdelka pa nam ni potrebno vračati. Takoj, ko dobimo izpolnjen spletni obrazec, vam v najkrajšem možnem času pošljemo novega.

Nisem prejel vsega – Manjka/jo izdelek/i v paketu

Pišite nam na [email protected] in v sporočilo priložite sliko paketa (z vidno nalepko na paketu) z vsebino (prejete izdelke) in v kolikor smo storili napako pri pakiranju in vam odposlali nepopoln paket, vam seveda v najkrajšem možnem času odpošljemo preostali del vašega naročila.

Prejel/a sem napačen izdelek

Pišite nam na [email protected] in v sporočilo priložite sliko paketa (z vidno nalepko na paketu) z vsebino (prejeti izdelek) in v kolikor smo storili napako pri pakiranju in vam odposlali napačen izdelek, bomo v najkrajšem možnem času popravili napako in vam odposlali naročeni izdelek.

Kako lahko naročim?

Izberite količino izdelkov, ki jih želite naročiti s klikom na 1 kos, 2 kosa ali 3 kose. S klikom na gumb Dodaj v košarico boste izdelek dodali v vašo spletno košarico. V košarici lahko dodate ali spremenite količino izdelkov. S klikom na gumb Nadaljuj na blagajno boste prišli na zaključek nakupa. Ob zaključku nakupa je potrebno vnesti vse zahtevane podatke za dostavo, izbrati način dostave in plačila in nakup potrditi s klikom na gumb Oddaj naročilo. Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vaših podatkov. Potrditveno sporočilo boste prejeli na vaše elektronsko sporočilo. Včasih se naša sporočila skrijejo tudi med promocijsko ali nezaželeno pošto, tako da ne pozabite preveriti tudi tam. Če potrebujete pomoč pri oddaji naročila smo vam na voljo na elektronskem naslovu [email protected]. Za uspešno oddano naročilo potrebujemo: -ime in priimek -polni naslov -telefonsko številko -email naslov -ime in količino izdelka, ki ga želite naročiti. Naročilo bo oddano s plačilom po povzetju.

Ali lahko plačam po povzetju?

Seveda. Izbirate lahko med: plačilom po povzetju, s kreditno kartico ali preko PayPal-a. Če potrebujete pomoč pri oddaji naročila, pa nam pišite na [email protected] in bomo naročilo za vas oddali mi. Za uspešno oddano naročilo potrebujemo: -ime in priimek -polni naslov -telefonsko številko -email naslov -ime in količino izdelka, ki ga želite naročiti. Naročilo bo oddano s plačilom po povzetju.