SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


Dobrodošli na spletnem mestu netscroll.si, s katerim upravlja podjetje Maneks plus d.o.o., Volčji potok 38, 1235 Radomlje (v nadaljevanju: podjetje).

Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti, omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na netscroll.si (v nadaljevanju spletno mesto). Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo vas, da pogoje pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate našega spletnega mesta ne uporabljajte. Splošni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in podjetjem.

Spletno mesto je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝, podjetje ne podaja nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kakršnokoli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.

DEFINICIJE

˝Podjetje˝ je družba Maneks plus d.o.o., Volčji potok 38, 1235 Radomlje, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta netscroll.si.

˝Spletno mesto˝ je spletna stran, dostopna na https://netscroll.si/, ki jo upravlja podjetje in kjer deluje spletna trgovina.

˝Uporabnik˝ je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.

˝Kupec˝, ˝Vi˝ ali ˝Vas˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

˝Potrošnik˝ je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.

˝Pravilnik o zasebnosti˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je tukaj.

˝Politika uporabe piškotkov˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je tukaj.

SPLETNA TRGOVINA NETSCROLL.SI

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in podjetjem. Pozivamo vas, da si splošne pogoje poslovanja podrobno preberete pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako ni možno delno strinjanje s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa ste dolžni splošne pogoje sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.

Uporaba spletne trgovine

Podjetje vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si podjetje pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.

Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine, obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Podjetje ne nosi odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.

Cene, načini plačila in promocije

Cene

Vse cene na spletnem mestu so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje o tem kupca obvestilo v najkrajšem možnem času in omogočilo odstop od nakupa.

OPOZORILO: Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena samo končnim potrošnikom (B2C). Zato preko spletnega mesta ne omogočamo prodaje pravnim osebam (B2B) in tako ne nudimo možnosti izdaje računov pravnim osebam. Slednje tudi pomeni, da tudi naknadni popravki izdanih računov iz fizične na pravno osebo niso mogoči, saj je prodajni posel sklenjen izključno s fizično osebo.

V primeru, da želite vzpostaviti B2B odnos z našim podjetjem in kupiti večje količine izdelkov se obrnite na e-naslov [email protected]

Metode plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:

  • Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kreditno kartico, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
  • Plačilo s kreditno kartico;
  • Plačilo preko PayPal.

Podjetje si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.  

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

Ob predhodnem dogovoru lahko naročilo plačate tudi po predračunu na transakcijski račun prodajalca.

Promocije

Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je opredeljeno za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.

Opozarjamo vas, da so določene promocije omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v spletni trgovini. V tem primeru ta ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršne poskuse, z namenom izkoristiti takšne promocije, bomo nemudoma blokirali, elektronske naslove, uporabljene za zlorabo pa izbrisali brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.

Izvedba nakupa v spletni trgovini

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Postopek nakupa po korakih:

1. Korak – izbira izdelkov:

Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen artikel, količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila v košarici. V košarici lahko spreminja količino izdelkov, jih po želji doda ali odstrani. Po pregledu vsebine naročila v košarici izbiro potrdi s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.

2. Korak – oddaja naročila:

Na blagajni kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca imam kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Kupec je v tem koraku obveščen tudi o predvidenem terminu dostave. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Pred zaključkom nakupa se ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb  »Oddaj naročilo«

Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vaših podatkov.

3. Korak – potrdilo o oddanem naročilu:

Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj s podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in navodili za uporabo naročenih izdelkov. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila in točnost oddanih podatkov za dostavo. V primeru napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo ali spremeni oddane podatke v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v naslovu sporočila potrebno obvezno navesti naslednje podatke: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

Vse informacije, ki nam jih Kupec posreduje pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s Pravilnikom o zasebnosti, ki je objavljena tukaj.

Ob potrditvi naročila se zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških bo Kupec obveščen še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.

4. Korak – obdelava in dostava naročila:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu naročila preveri dobavljivost, v najkrajšem možnem času zapakira naročilo in ko je naročilo odpremljeno, kupca o tem obvesti po elektronski pošti. Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču lahko kupec dostavo pričakuje v 1-3 delovnih dneh. Dostave so mogoče vsak delovni dan, običjano v dopoldanskih urah. Pred dostavo je kupec tudi pravočasno obveščen z SMS sporočilom in klicem kurirja. Vkolikor kupca v času dostave ne bo na izbranem naslovu, bo kurir paket shranil v njemu najbližji GLS paketomat ali OMV bencinski servis. V tem primeru bo kupec prejeli SMS sporočilo s kodo za prevzem paketa.

Po prevzemu naročenega blaga Kupec prejme račun po elektronski pošti, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu.

Stroški poštnine in dostava blaga

V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer ima Kupec možnost izbire dostave. Podjetje ponuja dva načina dostave: standard in express. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je v tem, da se naročila z express dostavo prioritetno obravnavajo in pakirajo.  Prosimo, da se pred izbiro načina dostave preveri ceno, ki je navedena ob posamezni izbiri. Ob zaključku naročila se prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen:

  • pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
  • v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
  • v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.

Za dostavo naročil na območju R. Slovenije uporabljamo dostavno službo GLS. Naročene izdelke dostavijo na naslov, naveden kot naslov za dostavo in si pri plačilu po povzetju s kartico obračunajo provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku GLS (pri plačilu predračuna ali plačilu z gotovino tega stroška ni). Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da Kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, jo lahko kasneje prevzame na najbližjem bencinskem servisu OMV ali v GLS paketomatu.

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov

Uporaba izdelkov iz naše spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje. Kupec je seznanjen in izrecno soglaša, da razume, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja takšno tveganje, ki ga v celoti sprejema. Z naročilom in/ali uporabo teh izdelkov se strinja, da je seznanjen s takšnimi tveganji, ki lahko vključujejo tveganje nastanka bolezni, poškodbe, invalidnosti ali smrti. V celoti prevzema odgovornost za kakršnekoli posledice, ki bi lahko izvirale iz naročila in/ali uporabe izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi.

Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor Kupec ni popolnoma prepričan, na kakšen način bi izdelek preizkusili, prosimo da izdelka ne uporablja, nas o tem obvesti ali izdelek vrne.

Podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, posredno ali neposredno, ki bi lahko nastala z uporabo izdelkov, naročenih preko spletnega mesta, ne glede na to ali je šlo za pravilno ali nepravilno rabo izdelka s strani kupca ali tretje osebe. Ta izključitev je v veljavi v največji možni meri, ki jo dopušča zakonodaja.

V primeru odškodninskega zahtevka proti podjetju, podjetje svojo odgovornost za škodo omejuje na trikratnik prodajne vrednosti izdelka.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. Določene izdelke lahko pridobimo od različnih dobaviteljev, zato lahko pride do manjših odstopanj pri embalaži ali izgledu izdelka. Ta odstopanja nikakor ne vplivajo na kvaliteto ali funkcionalnost izdelka. V primeru nejasnosti, se točnost informacij lahko preveri pri prodajalcu.

Dobava blaga

Če je blago na zalogi, trgovec v roku 3-7 dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Kupec račun prejme v elektronski obliki na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila.

V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja GLS.

Dostava velja za področje Slovenije.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila: a) ime izdelka ali številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec, ki je opravil nakup preko spletne trgovine, ima pravico do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe je mogoč v roku 14ih dni od datuma dostave naročila, ki ga Podjetju sporoči dostavna služba. Kupcu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

Šteje se, da je odstopna izjava podana pravočasno, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Odstopno izjavo lahko Kupec poda preko e-pošte na naslov [email protected]. Obrazec za odstop od pogodbe bo Kupec prejel preko elektronskega sporočila, po predhodno poslanem sporočilu z zahtevo o odstopu od pogodbe in v primeru, če Kupcu ta pravica še pripada.

Spletni obrazec se nahaja tudi na spletni strani https://maneks.eu/reclamation/returns-si/

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračilo denarja, ne pa tudi dobroimetje ali menjava.

Po podani odstopni izjavi, mora Kupec blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko je podal odstopno izjavo. Blago vrne na naš naslov po navodilih, ki jih bo prejel v elektronskem sporočilu.

Šteje se, da je Kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke mora vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži oz. embalaži, ki izdelek zaščiti na enak način kot originalna embalaža. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in v neprimerni embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke se vrne kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno v paket obvezno priložiti natisnjen obrazec za odstop od pogodbe, ki ga Kupec prejme tekom reklamacijskega postopka na njegov elektronski naslov. V primeru, da paketa ni ustrezno označen (paket poslan brez priloženega obrazca) slednje lahko bistveno podaljša čas reševanja reklamacije. V primeru odstopa od pogodbe, Kupec krije le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.

V kolikor je Kupec naročeno blago že plačal, mu bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki jih je opravil zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh od vrnitve pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.

Prejeta plačila bomo Kupcu vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob nakupu. V primeru plačila po povzetju bomo kupnino nakazali na Kupčev osebni TRR, ki ga bo navedel v obrazcu.

Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:

  • Čistila, polirne paste, itd: Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
  • Kopalke, perilo, kozmetika: Kopalk, kozmetičnih izdelkov in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
  • E-book: E-knjiga je intelektualna lastnina, ki je ni mogoče materialno vrniti (se jo lahko prenese ali kopira), zato za ta artikel menjava ali vračilo kupnine ni mogoče. Z uporabo se Kupec odreka pravici za odstop od nakupa..
  • Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče.
  • Darilo: Odstop od nakupa ni mogoč za izdelke, ki jih Kupec prejme kot darilo.

Pravice do odstopa od pogodbe Kupec nima v naslednjih primerih:

• če blago ali dodatna oprema ni vrnjena v originalni, nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini;

• če aparat ali programska oprema vsebujeta uporabnikove podatke, slike, nastavitve;

• če je poškodovan ali prelomljen varnostni pečat na blagu;

• če so poškodovana ali manjkajoča navodila in garancijski list blaga;

• pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

• pri nakupu baterij, akumulatorskih baterij in akumulatorskih paketov, kablov, sijalk, komponent, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža;

• pri dobavi modelov, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika;

  • ob nakupu izdelkov za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih.

Reklamacije

V primeru, če Kupec ugotovi, da izdelek ne deluje pravilno oz. je prejel neustrezen ali poškodovan izdelek nudimo možnost reklamacije v roku 14 dni od prejema izdelka. Izdelek v tem primeru zamenjamo ali vrnemo kupnino.

Nudimo:

  • Možnost uveljavljanja reklamacije izdelka
  • Možnost uveljavljanja garancije na dostavo,
  • Možnost uveljavljanja garancije na tehnične izdelke

Postopek uveljavljanja reklamacije

  1. Kupec naj piše na naš elektronski naslov [email protected], kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
  2. V primeru ugotovljene poškodobe izdelka, neustreznega delovanja ali napačno poslanega izdelka, bo kupec prejel spletni obrazec za zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine z vsemi navodili za izvedbo reklamacije in vračila reklamiranega izdelka.
  3. Ko kupec izpolni spletni obrazec, prejme izpolnjenega v pdf obliki na svoj elektronski naslov. Obrazec je potrebno natisniti in priložiti v paket z izdelkom za vračilo.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzame na našem naslovu.

Garancija na dostavo

Nudimo dodatno garancijo na brezhibno dostavo, ki jo lahko kupec izkoristiti v 48h urah po prejemu izdelka. Če se je izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, je potrebno napako sporočiti v roku 48h od dostave. Preko elektronske pošte na naslov [email protected] naj kupec posreduje fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe.

Zahtevek bomo obravnavali prioritetno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahtevke, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.

Garancija za tehnične izdelke

Za določene artikle v naši ponudbi velja 12 mesecev garancije. Garancijo lahko kupec uveljavlja le za tehnične artikle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Podjetje si pridržuje pravico, da zavrne garancijo v primeru, da zahtevku ni priložen račun ali da račun ni čitljiv oz. je kako drugače nepopoln.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Izdelke, za katere kupec uveljavlja garancijo, je potrebno pregledati, zato je potrebno zahtevku za garancijo priložiti fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, kupca prosimo, da nam izdelek vrne v pregled.

V primeru, da je zahtevek za garancijo odobren, bomo zagotovili nov izdelek, kupec pa ima pravico tudi zahtevati popravilo reklamiranega izdelka, pri čemer opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

Povzetek postopka in najdete na zavihku Reklamacije in menjave na dnu spletnega mesta.

OPOZORILO: Maneks Plus sprejema vračilo le tistih pošiljk, ki vsebujejo izdelke, kupljene preko Spletnega mesta. Vse pošiljke, ki bi jih posameznik poslal, in ne bi vsebovale izdelkov, kupljenih pri nas, bomo vrnili pošiljatelju na njegove stroške.

Reklamacija izdelka zaradi stvarne napake

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu s pričakovanji, naj Kupec piše na naš elektronski naslov [email protected], kjer mu bodo naši svetovalci pomagali s potrebnimi pojasnili. Na tak način se bo kupec lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.        

V kolikor je ugotovljeno, da izdelek ne deluje kot bi moral se lahko reklamira in uveljavlja stvarna napaka na izdelku. Stvarna napaka se lahko uveljavlja le, če je napaka obstajala že ob nakupu, vendar je bila odkrita pozneje.

Kdaj je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če izdelek ne deluje zaradi stvarne napake, naj Kupec napako javi takoj, ko se napaka odkrije, vendar ne kasneje kot v roku 2 mesecev od dneva odkritja napake. Pri tem naj nam preko elektronske pošte posreduje fotografijo ali posnetek nedelujočega izdelka iz katerega je mogoče nedvoumno sklepati, da izdelek ne deluje. V kolikor bo to potrebno, bomo kupca prosili, da nam izdelek vrne v pregled in ugotovitev napake na izdelku.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor bo kupec želel tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, mu ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzame na našem naslovu.

V kolikor Kupec uveljavlja stvarno napako lahko zahteva:

  • menjavo izdelka,
  • vračilo kupnine,
  • odpravo napake na blagu ali,
  • sorazmerno vračilo kupnine.

Povzetek postopka in obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja na zavihku Reklamacije na dnu spletnega mesta.

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v 2 letih od odkritja napake, podjetje pa se je dolžno na reklamacijo odzvati v 8 dneh.

Dodatna pojasnila glede nakupa

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka na pošti 15 dni vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 25,00 EUR brez DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonski odzivnik),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,
  • pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih lastnosti izdelka vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:

Naziv družbe: Maneks plus d.o.o.

Sedež: Volčji potok 38, 1235 Radomlje

Matična številka: 6647740000

Davčna številka: 79204236

Davčni zavezanec: DA

SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Transakcijski račun: 1010 0005 6170 076 ( Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

IBAN: SI56 1010 0005 6170 076 ( Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

Kontakt:

Vsak delovnik smo na voljo med 8. in 16. uro.

Telefon: 051 414 752

E-mail: [email protected]

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Platforma za reševanje sporov

Podjetje Maneks plus d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

KOMUNIKACIJA

Podjetje bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, kadar je to potrebno za izvedbo naročila.

Podjetje uporabnikom nudi podporo in sicer na e-naslovu [email protected]

V komercialne namene pa lahko stopimo v stik z uporabniki, če uporabnik v to privoli oz. če je uporabnik že opravil nakup v spletni trgovini, pri čemer bo komunikacija.

  • jasno in nedvoumno označena kot oglasno sporočilo,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Več o komunikaciji vam je na voljo v naši Politiki zasebnosti in Politiki uporabe piškotkov.

INTELEKTUALNA LASTNINA

Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, so avtorska dela in kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine.

Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporabljati zgolj v lastne, nekomercialne namene.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Upoštevajoč omejitve odgovornosti predstavljene v teh splošnih pogojih, podjetje dodatno pojasnjuje kot sledi spodaj.

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno in nase prevzeli vsakršno tveganje. Spletno mesto in trgovina sta omogočena ˝takšna kot sta˝, brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornosti, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.

Podjetje ne jamči za delovanje spletne trgovine in njenih funkcij, prav tako ne garantira, da bo spletna trgovina delovala brez napak, brez virusov ali kakršnekoli virusom podobne škodljive programske opreme. Prav tako podjetje ne jamči, da so informacije, objavljene na spletni strani, točne in celovite. Podjetje ne jamči za kakršnokoli škodo, vključno z, a ne omejeno na: direktno, indirektno ali posledično škodo, ki bi lahko nastala oz. izvirala iz uporabe spletnega mesta.  

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in izvedbo plačila preko te trgovine, izrecno soglašate, da je uporaba na vašo odgovornost in sami nosite vsa tveganja, povezana z izvedbo plačil preko spletne trgovine, vključno z, a ne omejeno na, neuspela plačila na strani Uporabnika, napake pri plačilih in napake pri vračilih plačil v primeru reklamacije. Ta izključitev velja v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja. Podjetje ne nosi nikakršne odgovornosti za škodo, ki lahko nastane iz uporabe spletnega mesta in/ali izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

KONČNE DOLOČBE

Sklenjena pogodba:

Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko Spletnega mesta in vseh podstrani tega spletnega mesta naravo pogodbe, sklenjene med kupcem in podjetjem.

Neodvisnost določb:

V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.

Polna poslovna sposobnost:

Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev. Jamči, da za izvajanje obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.

Seznanjenost s pogoji:

Jamči, da je pred sprejemom pogojev, le-te prebral in se v celoti seznanil s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so vzpostavljene.

Pravo dogovora:

Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.

Spremembe pogojev:

Kupec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Podjetje ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se Kupec strinja z vsakokratnimi spremembami, v kolikor nadaljuje z uporabo spletnega mesta. V kolikor se s spremembami ne strinja, ima pravico do odstopa.

Celoten dogovor:

Te splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celoti nadomeščeni s temi pogoji.

Jezikovne različice:

Te splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kakršnakoli različica teh splošnih pogojev v drugem jeziku, je ustvarjena z namenom ponuditi lažji dostop do splošnih pogojev. Kupec se strinja in v celoti razume, da je v primeru kakršnihkoli sporov prevladujoča slovenska različica.

Pomen izrazov:

Izrazi, uporabljeni v teh pogojih imajo pomen, kot je definiran na vrhu teh Splošnih pogojev.