Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli na spletnem mestu www.netscroll.si, s katerim upravlja podjetje Maneks plus d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje). Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih storitvah. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušalo zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Maneks plus d.o.o..

SPLETNA TRGOVINA NETSCROLL.SI

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini Netscroll.si je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine.

CENE

Vse cene v spletni trgovini Netscroll.si so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.

NAČIN PLAČILA

Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:

Plačilo po povzetju
Kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.
Po predračunu na transakcijski račun prodajalca
Blago lahko poravnate po predračunu na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca.

STROŠKI POŠTNINE IN DOSTAVA BLAGA

Prodajalec je dolžan na podlagi naročila presoditi in zagotoviti čim nižje stroške pošiljanja.
Kupec je dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen v primerih:
– pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
– v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
– v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.

Za dostavo naročil na območju R. Slovenije uporabljamo dostavno službo GLS. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo in si pri plačilu po povzetju s kartico obračunajo provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku GLS (pri plačilu predračuna ali plačilu z gotovino tega stroška ni). Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližjem bencinskem servisu OMV ali v GLS paketomatu. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali nam jih sporočite po telefonu.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Maneks plus d.o.o., kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte.
Potrošnik lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila, vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko oddano. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja Maneks plus d.o.o., vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

Postopek nakupa:

1 korak: Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Spletna trgovina bo od uporabnika zahtevala vnos uporabniškega imena in gesla, registracijo ali nakup brez registracije z vnosom vseh podatkov potrebnih za dostavo naročenega artikla. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.

2 korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

3 korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če je blago na zalogi prodajalec v roku 3 delovnih dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Po prevzemu naročenega blaga kupec prejme račun po elektronski pošti, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Registracijo lahko uporabnik vsak trenutek prekliče. To stori tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporoči preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse morebitne še neporavnane obveznosti.

VARNOSTNO OPOZORILO PRED UPORABO VSEH IZDELKOV

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi, vas prosimo, da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

DOBAVA BLAGA

Če je blago na zalogi, trgovec v roku 3-7 dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja GLS.
Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.  Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči (preko reklamacijskega obrazca, na kontaktni e-naslov: [email protected] ali telefon 051414752), da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Opis pravice do odstopa od pogodbe


Skladno s 43. č členom podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila (oziroma pošlje obvestilo, če kupec te pravice nima). Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Razen, če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
– v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve,
– v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list.
Obrazec odstop od pogodbe:

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, ima prodajalec pravico zavrniti odstop od pogodbe, kupec pa je dolžan poravnati tudi morebitno nastalo škodo.

Pravice do odstopa od pogodbe kupec nima v naslednjih primerih:

• če blago ali dodatna oprema ni vrnjena v originalni, nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini;

• če aparat ali programska oprema vsebujeta uporabnikove podatke, slike, nastavitve;

• če je poškodovan ali prelomljen varnostni pečat na blagu;

• če so poškodovana ali manjkajoča navodila in garancijski list blaga;

• pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

• pri nakupu baterij, akumulatorskih baterij in akumulatorskih paketov, kablov, sijalk, komponent, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža;

• pri dobavi modelov, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika;

• ob nakupu izdelkov za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih.

Odstop od pogodbe lahko uredite:

•       preko spletnega obrazca na spletni strani www.netscroll.si/reklamacije

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na zavihku Reklamacije

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke morate vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. 

Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena številka vračila, ki ste jo prejeli na vaš elektronski naslov, takoj po izpolnitvi spletnega obrazca za reklamacijo. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga.

SVETUJEMO POŠILJANJE S PREVERJENO KURIRSKO SLUŽBO, KI OMOGOČA SLEDENJE VAŠI POŠILJKI.

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila, najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega paketa.

Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj. Prejeta plačila vam bomo, v primeru plačila s kreditno kartico ali PayPal-om, vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, Vsa plačila izvedena po povzetju se vračajo z nakazilom na vaš TRR. Številko TRR je potrebno vnesti v spletni obrazec za reklamacijo.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko napisano na spletni strani www.netscroll.si ali nam pišite na naš elektronski naslov napisan na spletni strani www.netscroll.si, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

STVARNA NAPAKA

Postopek uveljavljanja stvarne napake:
37. člen ZVPot:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37. a člen ZVPot:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37. b člen ZVPot:
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37. c člen ZVPot:
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
a) odpravi napako na blagu, b) vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, c) blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali d) vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

GARANCIJA

Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 6 mesecev garancije. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z računom.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

VAROVANJE PODATKOV

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

• končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,

• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

• plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

• informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

• časovno veljavnost ponudbe,

• pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in kolikšni so stroški vračila blaga,

• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,

• seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,

• možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,

• pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:

Dolgi naziv PRS: MANEKS PLUS, spletne storitve, d.o.o.

Davčna številka SI: 79204236

Matična: 6647740000

Status: POSLOVNI SUBJEKT POSLUJE

Zavezanec za DDV: Da (SI79204236)

Dejavnost TSmedia: Spletna trgovina in prodaja po telefonu

SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

SRG 2014/32405 AJPES Ljubljana

Datum vpisa: 18.7.2014

REŠEVANJE SPOROV
Stranki morebitne spore skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

KODEKSI RAVNANJA
Ni kodeksov ravnanja.

VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu podjetje vrne vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu artiklov. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

PLATFORMA ZA REŠEVANJE SPOROV

S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Podjetje Maneks plus d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

KOMUNIKACIJA

Maneks plus d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

• pošiljatelj bo jasno razviden,

• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Maneks plus d.o.o. izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje Maneks plus d.o.o..

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka na pošti 15 dni vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški neprevzema znašajo 25,00 EUR brez DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

IZJAVA O VAROVANJU OSEBNIH PODATKOV

Podjetje Maneks plus d.o.o. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.

Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo ali zbirajo naše digitalne platforme, ki obiskovalcem omogočajo dostop do naše spletne strani in uporabe naših storitev. Ta pravilnik o zasebnosti je skladen s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in tudi lokalno zakonodajo.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov

Ko obdelujemo osebne podatke v zvezi s pogodbo ali morebitno pogodbo z vami, je pravna osnova za obdelavo, da so osebni podatki potrebni za izvedbo poslovne pogodbe z vami ali pred sklenitvijo pogodbe. Če je pravna osnova za obdelavo podatkov vaše soglasje, imate pravico, da kadar koli umaknete svoje soglasje, vendar to ne vpliva na zakonitost obdelave s strani podjetja Maneks plus d.o.o. za obdobje preden umaknete soglasje. Če posredujemo osebne podatke organom pregona ali drugim državnim organom, delimo vaše osebne podatke, ker imamo zakonsko obveznost, da to storimo.

Razlog in namen zbiranja osebnih podatkov s strani podjetja Maneks plus d.o.o.

Tukaj so opisane glavne kategorije podatkov, ki jih zbira podjetje Maneks plus d.o.o., in glavni nameni zbiranja podatkov:

• Kot del splošnih poslovnih procesov podjetja Maneks plus d.o.o.

Zbiramo osebne podatke o obiskovalcih spletne strani, kupcih, dobaviteljih (vključno s tretjimi osebami kot ponudniki storitev). Podatki lahko vključujejo posameznikovo ime, podatke za stik in druge podatke, potrebne poslovanje z vami ali vašo organizacijo.

• Kot pomoč pri vašem poizvedovanju

Lahko se odločite, da se strinjate s posredovanjem osebnih podatkov, vključno s svojim imenom, e-poštnim naslovom ali drugimi podatki za stik, ko se obrnete na nas po telefonu, e-pošti, pošti, z uporabo naših digitalnih platform ali drugih komunikacijskih kanalov. Ti osebni podatki nam omogočajo, da se odzovemo na vaše zahteve po informacijah, da pripravimo ustrezne korake in ponudbo za nakup  izdelkov, da se lahko odzovemo v primeru zahtev v okviru garancije ali drugih zahtevkov.

• Kupci in potencialni kupci

Osebne podatke strank in potencialnih strank, vključno z imeni, podatki za stik, podatki o plačilnih navadah in kreditnih karticah, kreditnimi in drugimi informacijami, zbiramo, ker jih potrebujemo za poslovanje s posamezniki ali organizacijami. Podatke lahko posredujemo logističnim partnerjem, da lahko le-ti poskrbijo za naročilo, vključno z izvedbo dostave izdelkov. Avtomatsko zbiranje podatkov na digitalnih orodjih pa nam omogoča skrb za varnost uporabnikov naše strani.

• Razvoj poslovanja

Osebni podatki, ki nam jih zaupate ali so zbrani avtomatsko na naših digitalnih orodjih, bodo uporabljeni za naše boljše poznavanje uporabnikov naših izdelkov in rešitev ter bodo osnova za relevantna sporočila in ponudbe ob priložnostih kontakta z nami. Osebni podatki bodo uporabljeni za izboljšave proizvodov, postopkov, spletne strani.

• Tržne komunikacije

Z vašim dovoljenjem, če je to zahtevano, lahko vaše osebne podatke uporabimo, da bi vas obveščali o poslovanju, izdelkih in storitvah podjetja Maneks plus d.o.o.. Če ne želite, da podjetje Maneks plus d.o.o. uporablja vaše osebne podatke na ta način, ali če ne želite prejemati nadaljnjih informacij, se lahko kadar koli odjavite od prejemanja novic. Na dnu različnih komunikacijskih kanalov najdete povezavo za odjavo ali pa se za odjavo na nas obrnite prek e-pošte ali pošte. Vaše podatke bomo izbrisali iz naših sistemov v roku dveh mesecev po prejeti odjavi, razen če hranimo in obdelujemo vaše podatke na drugi pravni podlagi kot je vaše dovoljenje.

• Ankete za obiskovalce in kupce

Osebne podatke obiskovalcev naše strani lahko zbiramo kot del anket o storitvah in izdelkih podjetja Maneks plus d.o.o

• Upoštevanje preferenc obiskovalcev in strank

Osebne podatke obiskovalcev naše strani ali kupcev lahko zbiramo za zagotavljanje določenih izdelkov in upoštevanje interesov strank.

• Skladnost z zakonodajo

Osebne podatke lahko zbiramo, kot to zahteva ali dovoljuje zakonodaja. Osebni in neosebni podatki, ki jih zberemo, so obravnavani kot zaupni in jih ne bomo prodali ali posredovali tretjim osebam, razen izjem omenjenih v tej izjavi.

Kako zbiramo vaše podatke

Podatke, ki nam jih posredujete, zbiramo, ko se na nas obrnete zaradi izdelkov, storitev ali informacij, se prijavite na naših spletnih straneh, sodelujete v javnih forumih ali drugih dejavnostih na naših digitalnih orodjih, se odzovete na ankete za kupce ali kako drugače komunicirate z nami. Podatke zbiramo preko različnih tehnologij, kot na primer s »piškotki« (povezava na politiko uporabe piškotkov)

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali drugim, razen izjemoma v naslednjih primerih:

• Ko povezana podjetja ali tretje osebe opravljajo storitve v našem imenu, na primer odgovarjajo na vaše zahteve, ali dostavljajo pakete in storitve za stranke, in podobno. Tem podjetjem je prepovedano uporabljati vaše osebne podatke za druge namene kot tiste, ki smo jih od njih zahtevali mi ali jih od njih zahteva zakonodaja.

• Ko delimo osebne podatke v podjetju ali s tretjimi osebami, da bi zagotovili varnost in zaščito naših strank, zaščitili svoje pravice in lastnino skladno s pravnimi postopki ali v drugih primerih, če v dobri veri verjamemo, da razkritje zahteva zakonodaja.

Vaš nadzor in vaše odločitve

Omogočamo vam določen nadzor in odločitve glede našega zbiranja, uporabe in deljenja vaših podatkov. Skladno z lokalno zakonodajo lahko nadzor in odločanje z vaše strani vključuje naslednje točke:

• Spremenite lahko svojo odločitev glede naročnine, prejemanja novic in obvestil.

• Lahko se odločite, ali želite od nas prejemati tržna sporočila o izdelkih in storitvah, za katere menimo, da vas utegnejo zanimati.

• Lahko se odločite, ali želite prejemati obvestila iz naslova ciljnega oglaševanja oglaševalskih omrežij, ponudnikov izmenjav podatkov in tržne analitike ter drugih storitev.

• Lahko zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov, ki jih hranimo, da bi popravili netočne ali nepopolne podatke, in v določenih okoliščinah lahko zahtevate, da podatke, ki jih hranimo o vas, izbrišemo iz svojih evidenc (pravice fizičnih oseb).

Vaš nadzor in odločitve lahko uveljavljate ali zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov tako, da nas pokličete ali pisno stopite v stik z nami in sledite prejetim navodilom. Prosimo, upoštevajte dejstvo, da vam morda ne bomo mogli zagotoviti določenih izdelkov in storitev, če nam ne dovolite zbirati vaših osebnih podatkov, prav tako nekatere naše storitve morda ne bodo mogle upoštevati vaših interesov in preferenc. Če imate kakršna koli vprašanja o točno določenih osebnih podatkih o vas, ki jih obdelamo ali shranimo, se obrnite na pisno na podjetje Maneks plus d.o.o.. Na vašo zahtevo bomo odgovorili v roku enega meseca z možnostjo podaljšanja roka za dodatni mesec dni. V primeru podaljšanja vas bomo o tem obvestili znotraj meseca dni po prejemu vaše zahteve.

Varnost, integriteta in hranjenje podatkov

Varnost, integriteta in zaupnost vaših podatkov so za nas izjemno pomembne. Naša skupina izvaja tehnične, administrativne in fizične varnostne ukrepe, namenjene zaščiti podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, uporabo in spreminjanjem. Občasno preverjamo svoje varnostne postopke, da pretehtamo ustrezne najnovejše tehnologije in metode. Prosimo, upoštevajte, da kljub našim najboljšim prizadevanjem nobeni varnostni ukrepi niso popolni ali takšni, da bi jih bilo nemogoče zaobiti. Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kolikor je potrebno za namene, navedene v tej izjavi o varstvi osebnih podatkov, razen če je daljše obdobje hranjenja potrebno ali ga dovoljuje zakonodaja. Informacijo bomo redno osveževali, da jo obdržimo posodobljeno.

Spremembe te izjave o varovanju osebnih podatkov

Občasno lahko to izjavo spremenimo tako, da jo prilagodimo najnovejšim tehnologijam, industrijskim praksam, zakonodajnim zahtevam ali za druge namene. Na naših digitalnih platformah bo objavljena veljavna verzija izjave o varovanju osebnih podatkov. Svetujemo vam, da redno spremljate Izjavo o varovanju osebnih podatkov, če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo pred spremembami zanje pridobili vaše soglasje.

Pripombe in vprašanja

Če imate pripombo ali vprašanje o tem pravilniku o zasebnosti, se obrnite pisno na podjetje Maneks plus d.o.o.. Če niste zadovoljni z načinom ravnanja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo. Uporabite podatke za stik navedene na koncu te izjave. V primeru vložene pritožbe morate podatke za stik z vami posredovati podjetju Maneks plus d.o.o.. Vašo pritožbo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v 30 dneh. Če menite, da podjetje Maneks plus d.o.o. pritožbe ni ustrezno rešilo, se lahko pritožite pri Informacijskem pooblaščencu, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Zasebnost in piškotki

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine Netscroll.si, Maneks plus d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja Netscroll.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

• ime in priimek;

• naslove za dostavo;

• firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

• davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

• naslov elektronske pošte (uporabniško ime);

• geslo v šifrirani obliki;

• kontaktno telefonsko številko;

• državo bivanja;

• druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

• druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki prodajalec ne odgovarja. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko Netscroll.si med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Netscroll.si shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje Maneks plus d.o.o. ima sprejet Pravilnik o varovanju osebnih podatkov. Vsi zaposleni pri podjetju, ki na kakršenkoli način prihajajo v stik z osebnimi podatki, so seznanjeni z vsebino Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov.

Pravica do obveščanja

Imate pravico do brezplačnih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do vpogleda, popravka ali izbrisa teh podatkov. V primeru, da imate vprašanja glede izbrisa ali uporabe vaših podatkov, nam to sporočite na elektronski naslov [email protected] ali nam pošljite zahtevek po pošti na naslov podjetja Maneks plus d.o.o..

Obvestila o stanju naročila

Pridržujemo si pravico, da vas na vpisano telefonsko številko ali elektronski naslov obveščamo o stanju vašega naročila. V primeru, da naročila ne boste prevzeli več kot 5 dni, si pridržujemo pravico do klica in obvestila, kot opomnika za prevzem artiklov.

Obvestila po prejetem naročilu

Vaša uporabniška izkušnja nam je pomembna, zato vas bo po prejemu naročila naš referent poklical, da preveri ali ste bili z nakupom in izdelkom zadovoljni. V kolikor boste želeli, vas bo naš referent seznanil tudi z drugimi ugodnostmi, ki jih lahko pridobite ali koristite ob ponovnem nakupu v spletni trgovini. V tem primeru boste na vašo telefonsko številko in vaš elektronski naslov redno prejemali elektronska in sms obvestila o ugodnostih podjetja. Vaše soglasje lahko kadarkoli prekličete, tako, da nam to sporočite na naš elektronski naslov [email protected] ali tako, da se od prejemanja obvestil odjavite s klikom na povezavo »odjava«. Prav tako si v okviru naše dejavnosti pridržujemo pravico, da vas povprašamo o pogostosti obiska našega spletnega mesta. Vaše mnenje bomo uporabili za izboljšanje spletnega mesta in uporabniške izkušnje. V primeru izpolnjevanja promocijskih obrazcev (kuponov s popustov) na socialnih omrežjih boste na vaš elektronski naslov prejemali obvestila, s katerimi vas bomo redno obveščali o možnostih koriščenja promocijskih kuponov. Tudi od teh obvestil se lahko odjavite na enak način, kot je opisano zgoraj.

Imate pravico, da od podjetja Maneks plus d.o.o. kot upravljavca osebnih podatkov, kadarkoli zahtevate dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:

• namene obdelave,

• vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah,

• predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,

• obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

• razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika.

• eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.

• popravek netočnih osebnih podatkov.

Imate pravico, da od podjetja Maneks plus d.o.o. kot upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahtevate omejitev obdelave osebnih podatkov, kadar:

• oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,

• je obdelava nezakonita in nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,

• upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

• izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete to privolitev za obdelavo osebnih podatkov.

• Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas prvotni upravljavec pri tem oviral.

• Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov.

• za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z vami ali na podoben način na vas znatno vpliva, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

• pravica, da zoper upravljavca vložite pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na elektronski naslov: [email protected]

Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Onemogočanje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke preverite pri nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate.

• Chrome

• Firefox

• Opera

• Internet Explorer 9

• Internet Explorer 7 in 8

• Safari

Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi https://marketingplatform.google.com/about/.

Piškotki, uporabljeni na tem spletnem mestu:

IME PIŠKOTKA / NAMEN / TRAJANJE / PODJETJE

sb / Delovanje Facebook vtičnika / 2 leti / Facebook

fr / Delovanje Facebook vtičnika / 3 mesece / Facebook

xs / Delovanje Facebook vtičnika / 3 mesece / Facebook

c_user / Delovanje Facebook vtičnika / 3 mesece / Facebook

presence / Delovanje Facebook vtičnika / Trajanje seje / Facebook

pl / Delovanje Facebook vtičnika / 1 mesec / Facebook

wd / Delovanje Facebook vtičnika / 1 teden / Facebook

datr / Delovanje Facebook vtičnika / 3 mesece / Facebook

m_pixel_ratio / Delovanje Facebook vtičnika / Trajanje seje / Facebook

dpr / Delovanje Facebook vtičnika / 1 teden / Facebook

act / Delovanje Facebook vtičnika / Trajanje seje / Facebook

_lo_v / Delovanje Ghostmonitor vtičnika / 3 mesece / Ghost monitor

__cfduid / Delovanje Ghostmonitor vtičnika / 1 leto / Ghost monitor

_lo_u / Delovanje Ghostmonitor vtičnika / 1 leto / Ghost monitor

_ga / Delovanje Ghostmonitor vtičnika / 1 leto / Ghost monitor

__utma / Statistika ogledov spletne strani / 2 leti / Google nalytics

__utmz / Statistika ogledov spletne strani / 6 mesecev / Google Analytics

__utmc / Statistika ogledov spletne strani / Trajanje seje / Google Analytics

__utmv / Statistika ogledov spletne strani / Trajanje seje / Google Analytics

woocommerce_items_in_cart / Delovanje spletne strani netscroll.si / netscroll.si / netscroll.si

__kla_id / Delovanje spletne strani netscroll.si / netscroll.si / netscroll.si

wp_woocommerce_session_ / Delovanje spletne strani netscroll.si / netscroll.si / netscroll.si

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa Netscroll.si